Esramerym canim valla sana yasadigimi soyleyeyim gerisini sen düşün kararver ben yonlendirmek istemem. Ben 2. Oglumda ishal kusma yasadim 36 haftada falandım birden bire anide oldu artik ishal kusmadan helak olmustum acilde serum vs aldim toparladim gibi biraz ama bir kac gun surdu bu durum sonra doktoruma gittim bende 2. Bebegimi sezaryen istedigim icin 37+2 di gittigimde nolur ne olmaz diye kontrol wtti acikli 3 4 cm falandı sikayetlerimede dogum habercisi olur bu haftalarda cogu zaman ishal kusma demisti. Acikligim basladigi icin aksamina nibetciydi doktorum sezaryenle bebegimi kucagima aldim şükür 6 yil onceydi tabi bu durum