Oguzalpveannesi Sevilay07 peki beş aylıkken Doğum olursa yaşarmı küveze mi alacaklarmış niye doğurtmaya çalışıyorlar 🙄
Sevilay07 Oguzalpveannesi yok canim daha cok küçük yaşamaz. Ben pıhtı düşürüyorum onu gördükce doguruyorum saniyolar. Artik alistilar. Durabildigi kadar durcaz bakalim
Minosmi Aysemlg ikizler galiba korkma içini ferah tut benim kuzenimde ikizlerine hamileydi tüp bebek tedavisiyle kalmıştı çok kanaması vardı uzun süre hastanede kaldı ama tedaviyle çok şükür bir şey olmadı inş sende de bir şey olmaz
Tugba378 Aysemlg yazılmış ömürleri varsa birşey olmaz merak etme sen kardeşim. Ama yaşayacak ömrü yoksa Rahime dikiş bile atılsa yaşamıyor ben 3 düşük yaptım şimdi gene hamileyim şükür bu iyi Allah herşeyin hayırlısını versin sen moralini yüksek tut
Bilgeferhat Aysemlg sen söylenenleri kafana takıp daha çok stres yapma canım benim de 12. Haftaya kadar kaç kere kanamam oldu iğne ilaç kullandım çok şükür şuan 27+4 üz rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin