Aaaaasyaaa Kızlar özel hastaneye gidiyorum isteğe bağlı sezaryen yapılıyor mu 36 haftalığım ben sezaryenle doğum yapmak istiyorum doktorum normal doğuma zorluyor bebeğimin kafası üç hafta önden gidiyor korkuyorum bi sıkıntı olmasından
kartanesi___ Aaaaasyaaa Ben doktoruma 19 haftalıkken sezaryen istediğimi söylemiştim o da sezaryene sıcak bakmıyorum demişti ben de başka doktor bulmuştum şimdi gittiğim doktor sezaryen tercihimi destekliyor yani özellerde evet isteğe bağlı sezaryen yapılıyor
kartanesi___ mrsrahimi yapıyor ben isteğe bağlı sezaryen yaptıracağım normale bir engelim olmamasına rağmen
aslmoms Sıkıntı olacak diye düşünüyorsanız düşünmeyin. Denemekte fayda var normali bence. yine karar sizin tabi. Sezeryan istiyorsanız öyle yapın. Benim 2. gebeliğim doktorum kabul etse sezeryan sonrası normal yaparım :)
ogretmenannecik Aaaaasyaaa Yapiyorlar canım. Doktorunu değiştir sıcak bakmıyorsa. Bu süreçte seni motive etmesi lazım. Sen kararlı olduğunu göster. Yapmiyorum diye bir şey yok yani mecbur yapacak 😂
yagiz_didem Aaaaasyaaa ilk doğumumda sezeryan demıstım ilk muane de bakarız dıye gecıstırmıstı son zamanlara doğru hayır dedım kına edemdı sezeryan oldum Sımdı ıkıncı doğumu da sezeryan olcam