bicinarannesi Elisa0110 emzirmeyi yeni kestim oğlum 22 aylık adet 23 gün gecikmiş ben emzirme kaynaklı sanıyordum gece aklıma test geldi
seher23_ bicinarannesi 23 gün gecikme ile o çizginin netliği değişik. Kimyasal olabilir. Adet düzensizliği oluyormuydu
demirrleydi_ bicinarannesi evet benimde 2 gün gecikmişti gece yaptım test böyle çıktı benimde sadece kasıklarda ağrı vardı hafif başka belirti yoktu bir hafta sonra yine yaptım bu sefer kopkoyu bir pembe gördüm oğlum şuan 2 ay 20 günlük 🥰 inşAllah hamilesindir sabah kan ver
mucizem2geliyor @bicinarannesi cnm var Gibi bnde emzirmeyi kestim 18.ayda diyete başlayım dedim bı bıktım hamileyim şuan 27+5 oğlum 25 aylık:)
bsrablckyvs Bebegim 11 aylik emmeyi erken birakti bes aylikti ve suan 5 aylik hamileyim benim durum daha vahim 😂
Gulumsaw bicinarannesi olabilir ya bende geçen ay bırakmıştım emzirmeyi 1.5 ay falan oldu bu ay günüm geçiyor 🥹🥹🩷