papatyakokulugece dikey supurgeden bahsediyorsaniz eger philipsten uzak durun hem sap bolumu tasarimi yuzunden kirilmaya cok musait iki tane arkadasimin kirildi hem de annemin arkadasinin philips supurgesi sarjdayken patladi allahtan evde yangin cikmadi ben 2,5 yildir bosch kullaniyorum masallah diyeyim cok memnunum annemle kardesimede aldirdim kardesimde philips marathon var asla onu acmiyorum keske en basta dikeyi alsaydim diyor