Bende de aynı sorun çıktı doktorun ürolojiye yönlendirdi. Oda iltihap böbrek genişlemesi yapar dedi antibiyotik kullandım. Bi hafta sonra tekrar baktı iltihap yok . Ağrın sızın olursa gel bebek büyüdükçe baskı yapıyo normal bi durum demişti . Ama benim ağrım falan yok şükür . Ağrı olduğunda bi cihaz takıyorlarmış sanırım