nasminan Acabaaaa bende Mardin’den Diyarbakır’a gidip yaptırdım. Dr Ahmet yalınkaya muhteşem bir doktor kendi kliniği var , 4000 tl ödedik biz ama 30 dk en az baktı ve sohbet etti uzun uzun
alparslanakblt Ben batmanlıym batmandayım kenan beyi hiç duymadım kemal hoca var kemal çoşkun medicalde 35 yıllık tecrübesiyle çok iyi bir doktr tavsiye ederm işk doğumumu orda yaptm şuan 2. Hamileliğim onn yanndaym
mlsmrtgl Acabaaaa Kenan bey var yaşam hastanesinde perşembe günü gideceğim. Doktorum tavsiye etti. Kenan beyin yan dalı perinatoloji. Kemal bey ise sadece kadın doğum uzmanı.