Anneadayi34 canım ben geçen hafta yaptırdım ikili testi sadece kan alıyorlar bugümde sonucu aldım .. ama doktorum olmadığı için yarın göstericem . Tabili bence her anne babanın içinin rahat etmesi için yapılması gereken test zaten önce ense kalınlıgına bakıyorlar ultrasondan ve bebeğin pozisyon durumu uygunsa o an kan alıyorlar koldan . Ayrıca doktor istiyor. İkili testte bir sorun çıkmazssa bazı doktorlar 3 lü ve 4lü testi istemiyor ben özelde yaptım fiyatı 140 Tl testin .