Bende 37 haftadayım kanala girdiğindenmidir bilmiyorum ama aşırı kasık ağrım var gece dönemiyorum oturduğumda kalktığımda aşırı rahatsız edici bir ağrı oluyor pijama giyerken bile bacağımı kaldıramıyorum haftaya salı randevum var doktor ultrasonda görürmü kanala girip girmediğini bilmiyorum.