vascenceloss alpek benim de dpo 1 her ay belirtilerle o kadar hamile gibiydim ki bu ay ne belirti olursa olsun ikileme düşmiycem 😁
Gulumsaw nevinbulyaman anladım ovulasyon testleri ile ilgili kullanmadığım için bilmiyorum kusura bakmayın ondan sordum 😌🥰🫶
Krnn1 lidya_15 geçen ay beraberdik olmadı bu ay seninkini merak ediyorum inş olur bende bekliyorum hala
nevinbulyaman @alpek dpo 3 bitti 4. Güne girdim hiç bir belirtin yok geçeb ay çatlama dan itibaren regle kadar resmen bel kasık gögüs ağrısı hiç durmadan devam etmişti
alpek nevinbulyaman her ay değişiyor bu belirtiler ama en önemli belirti bence regl gecikmesi sabırla güzel haberimizi bekleyeceğiz 🙏🏻
nevinbulyaman @Gulumsaw estafurullah ne kusuru bende burada öğrendim herşeyi bende iki aydır kullanıyorum
nevinbulyaman @alpek sanırım öyle değişkenlik gösteriyor Rabbim hakkımızds hayırlısını nasip etsin inşallah🙏😇
alpek aaa_ ben de hiçbir şey hissetmiyorum Dpo bir de regl ağrısı gibi ağrı ve bel ağrısı oldu hafif o kadar bugün onlar da yok
nevinbulyaman @aaa_ bende dpo 4 e girdim hiç bir belirti yok ama dün gece rüyamda hamile olduğumu gördüm 😌
alpek nevinbulyaman astrologlar bu haftaki rüyalara dikkat edin haberci rüyalar diyorlar umarım öyledir Allah kucaklarımızı doldursun. Ben yumurtlamadan beri karışık rüyalar görüyorum hatırlamıyorum da sonra ne gördüğümü