ddnsm Benimde kafam çok karışık. Özlem hocaya gidecektim ama özel hayatıyla ilgili pek özenli değil sanırım. İşine yansıtmazsa iyi ama bilemiyorum hastanede gayrimeşru şeyler nr biliyim. Gülcan hocaya gitsem daha iyi sanki.siz ne öneriyorsunuz
reyhans 1ogrencianne 1ogrencianne Erciyes de doğum ücreti ne kadar acaba bilginiz var mı standart doğum için soruyorum
1ogrencianne reyhans en son 45.000 demişlerdi. %25 zam gelmiş sanırım 56.250 gibi bir şey olmuştur. Siz takipli misiniz orada?
Hatnbnr reyhans ben 6 gün önce Erciyes’te doğum yaptım normal doğumda sezeryanda aynı sendika indirimiyle 36bin ödedik normalde 45 demişlerdi
ddnsm Hümeyra öztürk e gittim. Muayenehanesi var üzüm plazada. Çok memnun kaldım. 1500 muayene ücreti. Tavsiye ederim
Hatnbnr dogrucanmom Özlem katırcı çok memnun kaldım Özlem hanım kendi hastalarını yer varsa vip odayı ayarlıyo iki odalı oluyo mutfağı oluyo refakatçinizle daha rahat edebiliyorsunuz ekstra ücret talep etmiyorlar hemşireler fln da çok iyiydi sağolsunlar ben genel anlamda hastane ilgisinden memnun kalarak ayrıldım