lelesbaby__ Hatnbnr acibadem cevat bey, ozge hanim, ayse hanim genel olaeak hepsinden cok memnun herkes. ulku hanim da cok iyi diye duyuyorum ben de cevat beyle devam etmeyi planliyorum
1ogrencianne Hatnbnr ben erciyes hastanesinde mehmet cahit gözüakça’ya gidiyorum çok memnunum. Müdürümün eşi onda doğum yapmış o önermişti çok ilgili, güleryüzlü ve her şeyi detaylı şekilde açıklıyor
Yazmelegi_ Hatnbnr arkadaşım ve bi tanıdık doğum yaptı onlar çok memnun kaldı. Bende ilk doğumu o hastanede baska doktor varken yapmıştım. Şimdi tekrar hamile kalınca arkadaşım sayesinde başladım Birgül hocama ve başından beri ona gidiyorum kendisinden çok memnunum❤️
Hatnbnr Yazmelegi_ bende bi cinsiyet öğrenmek için gitmiştim bu doktora şehirde doğurmayı düşünüyodum ama gidince görünce özelde doğurucam doktor seçmem lazım
Yazmelegi_ Hatnbnr haftanız nedir ben 27 şubatta dogum yapicam planlı sezeryan benimki eger sizden önce doğum yaparsam sürecimi yazarım. Arkadaşım çok memnundu doğum sürecide rahat geçmiş
Hatnbnr Yazmelegi_ ay sanırım ben senden önce doğurucam canım 35 haftadayım 19-20 Şubat diyorlardı planlı sezeryan olursa daha erken olur zaten
Yazmelegi_ Hatnbnr yaaa inşallah süreciniz iyi geçer ve istediğiniz doktoru bulursunuz. Genel mi spinal mi istiyorsunuz
Hatnbnr Yazmelegi_ spinal istiyorum hatta normal doğum istiyorum da kalp rahatsızlığım çıktı güvenemiyorum kendime
busrakten Yazmelegi_ merhaba fiyat bilgisi hakkından yardımcı olabilirizmisiniz muayene sezeryan doğum vs için medical palace sanırım 🥰
Yazmelegi_ busrakten merhaba muayeneye en son 1950 tl verdim doktorum Birgül Ülger Taşcı 🌸 dogum da yılbaşından önce sezeryan normal 40 ti yılbaşından sonra max 50 olur dediler. 2 hafta sonra güncel fiyat alıcam inşallah 🌸 doktorumdan çok memnunum.
ArelinAnnesi1 edacyr hiç bilmiyorum inanın ki ben Adanaliym arkadaşım oraya gidiyordu oda dha konuşmadı diye biliyorum haftası suan 25 diye erken dedi