zeynepbcn Son adet tarihim 15 Aralık Ayın 8. Değer 14 10 da 31 12 sinde 59.4 geldi normal mi sizce yükselir mi sağlıklı genelikmidir acaba daha önce kayıplarım olduğu için çok korkuyorum
busradfne zeynepbcn benimde değerim bu şekilde sınırda artıyordu endişelenme Allahın izniyle sağlıkla büyüsün bebişin sağlıkla alalım kucağımıza
bebeklerim__ zeynepbcn cok başında öğrenmişsin gebeligi. O yüzden sana az artmış gibi gözüküyor ama gayet iyi 2 katına artmış
gndm zeynepbcn sizde benim gibi çok erken öğrenmişsiniz. 6 Ocak 29, 8 Ocak 60, 13 Ocak 160 doktorum sorun yok değerler 1,5 2 kat artması yeterli dedi, geç döllenme olmuş
zeynepbcn Cinarsaitinannesi çok teşekkür ederim Allah razı olsun İnşlh sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız
Cinarsaitinannesi zeynepbcn çok erken öğrenmişsin canım o yüzden öyle değerin biraz daha yükselince artış hızı da artar inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım
irmakkayraa [silindi] kimyasal olabilir tekrar kan verin eğer beta hcg düşüyorsa evet kimyasal gebelik geçirip düşük yapıyorsunuz demek
bebeklerim__ [silindi] belki geç döllenme olmuştur canım . Kanama nasil. Kırmızı parlak mi ? Koyu büyük pihtili mi hemen korkma yarın bir kadın dog8ma git