Doğum doğum derken oldu bitti bile 38 haftada sağlıkla geldi bebeğim şükürler olsun. 4 günlük oldu ve benim göğüsler aşırı sert acıyor ağrıyor. Sağınca anlık rahatlama ama sonra daha çok doluyor bebeğin ağzına gerginlikten yerleşemiyor. Ne güzel sütüm var diye seviniyorum meğer bu bir Sorunmuş tek delikten az az akıyor ne yapmam gerekiyor tecrübesi olan var mı ilk bebeğim hiç emmedi yaşamadım bunu daha önce