20 li yaşlarımdan beri kaynak saç kullanmayı çok merak ediyorum. Benim saçlarım çok zor uzar ve uzun saç hevesim çok fazla. Her zaman bunu öteliyorum şuraya buraya para lazım diye. Kendine kişisel olarak aşırı minimum harcama yapan biriyim hep başka öncelikler var. Yıllarca aynı kıyafetleri giyerim iyi de bakarım. Bir kadın olarak çok hevesliyim şu kaynak konusunda ve aşırı merak ediyorum. İyi bir yerden 100 adet kıvırcık 15 bin ₺ Fiyat aldım. Bir kızım var ve ikinci gebeliğim biz kadınlar hep kendimizi neden öteliyoruz. Hayat çok kısa değilmi aslında