sevval2727 Kızlar 33 haftada bebeğim 2 kilo 200 gramdı şuan 35+3 2 kilo 300 gram aradaki zaman diliminde 100 gram almış sizce iyimi doktor haftasına uyumlu dedi bebek baş aşagı pozisyondaymış
kavalakurabiyesi sevval2727 doktor haftasına uyumlu dedi Konu kapanmıştır. Düşünüp üzmeyin kendinizi herkes kilolu bebek doğurmak zorunda değil .
senaryo sevval2727 ben bu haftadan bu kilodan 100 gr fazlaydı doğum yaptım şuan 6 buçuk yaşında canım hiç canını sıkma 💖
meleginannesi2 sevval2727 benim kızım sizin bebeğin haftasında 1900 gramdı 38 haftalık doğum yaptım 2500 doğdu çokta sağlıklıydı iri bebek sağlıklı olur diye bir algı mı var ne olacak küçük doğsa küçük doğanlar daha çabuk toparlıyor
Kubra12355 sevval2727 benimde asagidaydi bir hafta öyle alırsa diğer hafta fazlada oluyor hiç dert etmeyin benim de 200 filan artıyordu 37de 3190 di 39un başında doğumum var gorucez kaç kg doğacak🤣 37de kanala girdi benimki ama sszeryan olucam tüp bebiş olduğu icin
Dln25-25 senaryo merhabalar benim bebegim 35 haftalık olması gerekirken 33 falan gözüküyor 2100 kilosu doktorum perinotoloji yönlendirdi ordada haftada bir takibe alındım bu durumu yaşayan varmı bilgisi olan varmı
sevval2727 Solunumda sıkıntı olmazsa küvezde kalmaz diyorlar inşallah solunumdan yana sıkıntı çekmezsek zayıf olmasını sıkıntı etmeyeceğim