Esma006 5-6 farklı doktor gördü birinin görmediğini birisi görür diye kendi yönlendirmeleriyle en son profesör gördü tıp kitaplarını yazan emekliliği gelmiş insanlara yardım etmek için çalışan biriydi artık sadece bir deneyden bahsetti onunlada bir sonuç alınamamış anladığım kadarıyla ve daha fazla ileriye gitmek hem kendi bedenime hem karnımdaki bebeğime hem yaşayan 3 yaşındaki kızıma fiziksel ve psikolojik olarak yıpratacağı için sonlandırmaya karar verdik açıkçası ve anne karnında ölme ihtimalide yüksek onda da benim bedenime hasar verme ihtimali pıhtı atma ihtimali var çok fazla seçenek kalmıyor 😔