haticeismail Kızlar 16 hafta oldu doktorum bi erkek diyor bi kız diyo ama en son 3 çizgi gördüğünü söyledi bu üç çizgi kız çocuğunda mı oluyor yada böyle görüp erkek dediği oldu mu bilgisi olan var mııı
gvnrzz haticeismail ya bu doktorlar da alay eder gibi. Surda onlarca kişiden aynı seyi duydum doktor bi kız bi erkek diyor diye. 🙄
Esramerym haticeismail benimkide emin degildi burgere benzio dedi oda kizmis üc vcizgi sonra yok cikinti gibi dedi sonrasi kiz dedi party yaptik iki hafta sonra oglan dedi amann iste bacim
haticeismail gvnrzz gerçekten bebeklerin pozisyonuyla ilgili mi yoksa daha tam gelişmemiş olmasıyla mı ilgili çözemedim ama 11-12. Haftalarda direk söyleyip doğru çıkanda çok
gvnrzz haticeismail yani zaten iki cinsiyet oldugu için bi zahmet dogru cıkan da olsun 😂 ama yanılan cok fazla bence. Bir de bana yüzde 80 dedi düşünün ilk hamileliğimde ama yanlıs cıktı
minikmucizem26 Bizim bir akrabanın iki oglu vardi ucuncuye hamileydi doktor doguma kadar kiz dedi…cok sevinmistj cinsiyet partisi fln yapti kıza dair herseyinu yaptı kılık kıyafet pembe hersey.. bi doğuyor erkek herkes şok oldu…cocuga smdi pembe giydiriyolar
haticeismail minikmucizem26 hiç mi detaylı ultrasonda falan belli olmuyor ki erkek çocuğu sonuçta yani net görmeleri gerekir şu devirde yaşananlara bak
sarilale123 minikmucizem26 benim arkadaşıma da doğuma kadar erkek demişler bi doğmuşkız 🤣 garibim babası değiştirmiş olmasınlar diye söylenmiş durmuş 😅
gulay_acabey55gmailcom minikmucizem26 😂😂😂😂cidden burda görüyorum cinsiyet değişeni örnek 6 aya kadar normal sürpriz ama 9 aya kadar hiç bilmemeleri 🤣🤣🤣🤣Bu bahsettiğiniz akrabanızın cinsiyet değişimi uzun yıllar öncemi yoksa yenimi bu arada eğer devlet ulturasyonlarıysa cok net gösteriyormiyorlar
ecemk94 haticeismail 3 çizgi kız demekmiiş. 18.haftamda tahmin yürüttüğünü ama üç çizgi görüyorum demişti. 20.hafta detaylı ultrason da netleşti kız olduğu
haticeismail ecemk94 benimde Bidahaki kontrolüm detaylı ultrason olacak inşallah netleşir diye umut ediyorum alışveriş yapmak istiyorum 🥲