Kızlar 31+2 deyim. Henüz çatlamadım . Ama bu hafta müthiş derecede kaşınmaya başladım. Neden oluyor bilen var mı? Kaşınıyorsan çatlarsın falan diyorlar ama karnım , bacaklarım , sırtım da kaşınıyor . Yani sırtımın da çatlayacak hali yok herhalde . Ne diyorsunuz buna ?