Orkidem8 Nefes alamıyorum karnımın içleri acıyor doktora gidiyorum bebek de sıkıntı yok diyor gönderiyor derdimi anlatamıyorum acil gaz çıkartmam karnımın rahatlamasını istiyorum acil çözüm öneri alabilir miyim çok kötüyüm ya 😣
Irem-61 Orkidem8 gazım olunca bende çok öyle oluyorum biraz beline mesaj ve biraz sıcaklık iyi geliyor
Orkidem8 tugbaustuntas maden suyu daha fena yapıyor gaz çıkışım yok olmadığı için daha çok şişiriyor 😔
Orkidem8 Irem-61 herkes aynı durumda galiba ya ilk gebeliğimde böyle değildim bu niye böyle anlamadım
miniginannesi__ Orkidem8 evet evet bizde böyleyiz, benim gebelikten önce de vardı bu problemim hatta geçende kuru fasülye yedim mahvoldum nohut vs uzak dur beyaz ekmek yeme
Irem-61 Orkidem8 benim ilk gebeliğim ve ben çok affedersiniz aşırı gaz çıkarıyorum. iş yerinde kalabalık yerlerde çıkaramıyorum ve aşırı ağrım oluyor hemen ortamı terk ediyorum 🤣çömelerek oturunca belime masaj yaptırınca bence işe yarıyor. Rabbim şifa versin ağrısı çok zor
Orkidem8 miniginannesi__ benimde gebelikten önce vardı kaç defa gittim önemsemiyorlar şimdi daha beter oldum şimdi hamilelik diye zaten hiiiç üstünde bile durmuyorlar bebek sağlıklı mı sağlıklı tamam bitti git Allah kolaylık versin gerçekten bu ihtiyaç başka bişey ya 😔
Irem-61 Orkidem8 amin kuzum 🤣 yürüyüş ve su içmeyi ihmal etme 🥰 ve gaz yapıcı yiyeceklerde uzak dur bir süre 🫶🏻 Rabbim şifa versin inşallah
nasminan Orkidem8 bende de gaz sorunu hayatım boyunca hep olmuştu , peşine kabızlık Duphalac şurup oldum kabızlık için ama gaz problemine aşırı iyi geldi böyle bir şey yok doktorunuza bir sorun