gulnar500 Kızlar hamilelikde yumurtalık kistimoluşan varmı?agrı verıyormuydu sızde?Bende bagırsaka yakın oldugu ıcın tuvalete cıkmam da cok zorlanıyorum.birde mıyomum var(bılgısı olan varmı?
deletedmom43191 gulnar500 hamile kalmadan önce 4 kere kist yasadim 3 ünde ameliyat oldum birinde hemen ilac başlandı ve kayboldu hic hissiyatı olmuyordu sadece adet olmuyodum
elifbilgi gulnar500 benim oldu canım 3 aylık gebeyim şuan küçülmeye başlamış evet ağrım çoktu batma oluyordu karnında azaldı birz
gulnar500 elifbilgi hamılelıkden sora mı yarandı?bende 18 haftalık hamıleyım.1 haftadır cok kotu agrılarım sancım batmam var.Doktor mıyom ve kıst var dedı