seda_1gul Kızlar 5 haftalık hamileyim ama beta değerim 26,979.4 çıktı neden bu kadar yüksek çıkmış olabilir doktora sordum daha mı büyük bebek diye 5 hafta en fazla dedi sizde bu durumu yaşayan var mı merak ettim sadece
buketdeniz19 kavalakurabiyesi ikiz beta değerinden anlaşılmaz ki ultrasondan bakılınca gözükür çünkü benim betam da 1 günde 2 katından fazla artıyordu tek bebek vardı
kavalakurabiyesi buketdeniz19 çoğul gebelik bazen beta değerinden belirti verir misal ben ilk başta iki kesem vardı betada uçuyordu sonra koybolan ikiz vakası oldu her çoğul gebede olmasada bu şekilde olabilen var ama utrasonda tek gebelik varsa bu şıkkı elemek lazım tabi
seda_1gul kavalakurabiyesi ultrasonda tek kese gördü doktor ikiz demedi. İkiz var mı dedim yani şuan yok tek kese gözüküyor dedi kalp atışı dinledik hatta ama beta açıklamasını yapmadı