Bu gün kontrole gittim ve bebegin geçen haftayla aynı oldugunu ve plasentanın sertleştigini bebegin artık az besledigini söyledi perşembe günü bi daha cagırdı ve suyumda azalma olursa eger yatış vericegini söyledi çok stresli ve korku içindeyim lütfen hem fikir hemde dua edermisiniz