elifffffffffffguuuuu Öncelikle sakin ol. Doğum çok doğal bir süreç, biz kadınların yaratım enerjisine bağlı. Doğumda ilahi enerjiye bağlanıyoruz. Bir nevi arınma gibi düşün. Artık anne olucaksın birliğe bağlanacaksın. Nefesinle üfle hay ile vereceğin her nefes seni çok rahatlatacak o doğum anında. Ve unutma her çocuk ne zaman ve nasıl doğacağına o karar verecek 🤍