el_as1 Arkadaşlar sezeryan doğum yapacaklar anestezi işlemleri nasıl oluyor kacıncı haftada çağırdılar .yardımcı olursanız sevinirim ☺️
annekiz6141 el_as1 ben özelde yaptım suyum geldiği ıcın 36+1 kızım doğdu hastaneye gıttık anestezı doktoru ile konustuk öyle yanı
Havin49_ el_as1 mesela 37 de gidersen doktor anestezinden randevu al diyecektir anestezi ne zaman a boş gün varsa verecek sana