Kızlar 1 hafta önce hastalanmıştım ateş bogaz agrısı ses kısıklığı falan olmuştu hepsi geçti bogaz ağrısı tekrardan başladı hastaneye gittim ama bogazında bişey yok diyor doktor sol tarafım ağrıyor ama anlamış değilim kafayı yemek üzereyim bogazda takıntı da var nasıl geçecek kızlar yardım edin 36+4 günlük hamileyim