maviirem Doğumda metal küpeleri ve alyansları çıkarıyolar.plastik küpe satılıyor acaba plastik yasak mıdır?
Htcmommyy2125 maviirem neden bu kadar çok istiyorsunuz. Doğumdan sonra odanıza geçtiğinizde kendi takılarınızı takın 🙂
miniginannesi__ maviirem ben daha önce burun ameliyatı olmuştum oje vardı parmağımda , doktor değilde hemşire resmen beni azarlamıştı ve parmağımdaki ojeyi silmişlerdi , oje de olmaz herhalde doğumda dimi doğuran güzel anneler aydınlatın bizi🤩
reys miniginannesi__ bence oje sorun olmaz. Doğurmadım ama doğuran aydınlatsın gerçekten sorun oluyorsa bu çok saçma 😁
halimeekzy miniginannesi__ bir arkadaşta söylemiş kandaki oksijeni ölçen parmağa taktığımız cihaz doğru ölçmüyormuş bir de benim doktorum demişti ki eğer bir sorun olursa biz tırnaktan çok çabuk anlıyoruz morarmaya başlıyor demişti bilmem doğru mu :( tek tırnağına sürmesen de alırım doğuma dedi(sezaryen)
diamondred miniginannesi__ oje olmamasinun nedeni tırnak rengine bakıp herhangi sorunda tespit yapmak ilk yardım kursunda öğrendim o günden sonra pek surmuyirum
aprilbaby miniginannesi__ kalple ilgili sıkıntı olduğunda tırnaklarda morarma oluyor ordan anlıyorlar o yüzden istemiyorlar diye biliyorum
maviirem reys reys oluyor hrlde.parmağa takılan bşy var o engel oluyomuş hrlde tamda bilmiyom yalan olmasın
betealt reys benim eltime oje sürme demişlerdi. Sezaryenle tirnaklara bakiliyormus. Morarma var mı yok mu diye. Normal Doğumda da sezaryene alınma ihtimalinden dolayı sürmeyin diyorlar bildiğim kadarıyla
minnosbirkiz halimeekzy bunu yazmaya gelmiştim, evet tırnaklar morardığı için her hangi bi komplikasyonda oradan bakılıyor, bu yüzden oje istenmiyor, takı vs zaten yasak, burnumda piersing vardı onu bile çıkarttırmışlardı ☺️
kayrosmom Asyarslan60 kestirmeniz lazım bazen kilodan dolayı yüzük parmağa oturuyor onu bile pense ile kesip çıkarttırıyolat
aslmoms Bunun sebebi genel olarak çıkma/düşme durumunda hastanın içinde kalmaması vs. Bu sebeple takıya kesinlikle izin verilmez. Bende 10 a yakın küpe var. Düşünüyorum ne yapsam ama çıkar yol yok :)