iremfsll Kızlar merhaba sonunda cinsiyetimiz kesinleşti kızım oluyor. Oğlumun adı Aren abisine uyumlu olsun istiyorum ismini Aden koymayı düşünüyorum sizce nasıl? Başka bir isim önerisi olan olur mu? AREN VE ADEN olarak düşündüm 🥰
Merveykar iremfsll canım çok benziyo Ya karıştırırsın benim büyük kızım Liva küçüğü Liya evde sesleniyorum Liya diye liva bakıyo liva diyorum diğeri bakıyo ben bile karıştırıyorum isimlerini pişman oldum snradan bence biraz farklı düşünebilirsin☺️