bsrelif yalnız değilmişim demek ki . yemek yerken anlık tıkandığımda yutkunurken boğazımdan lokma geçerken refleks olacakmış gibi hissediyorum o zaman zorlamıyorum. Ceviz , badem, kefir , muz yiyip ara öğün gibi yapıyorum ama onlardan da sıkıldım. Ne zamana kadar böyle olacak diye düşünmeden edemiyorum. Bazen de krakerle bastırıyorum. Açlık hissedince sanki sağlıklı beslenmiyormuşum gibi hissediyorum ama sağlıklı şeyler tüketiyorum çoğunlukla. Az yediğim için kötü hissediyorum Bu döngü yoruyor ilerleyen süreçte geçiyor mu acaba 🤔