neslihanttk busraayakup ilk hissettiğimde baık gibi kaymıştı 18. Haftada şuan 24+3 yiz ve tekmeliyo 💙
busraayakup neslihanttk ben de pıt pıt diye damar atması gibi hissediyorum. Tekme heralde bunlar. Farklı bölgelerde ama bazen de kol falan diye düşünüyorum 🥹
Es07 18.haftada kelebek kıpırtısı gibiydi Emin olamamıştım 20/22 haftalarda artık kıpır kıpır hissetmeye başladım