Kızlar iki gündür adet olacakmışım gibi sırt ağrım var kasıklarım o kadar ağrımıyor ama belim çok ağrıyor bir de zaten bebeğin hareketlerini yeni yeni hissetmeye başladım bugün hiç hareket ettiğini hissetmedim normal mi bel ağrım için hastaneye gitmeme gerek var mı