Nur81 Pinartkz çağsu da yaptım evet sezeryan oldum ben memnundum sıkıntısız geçti şükür ben de çabuk ayaklandım zaten
gulogretmen Pinartkz pelin hanımdan memnun musunuz hiç bülent beye de gitmiş miydiniz daha önce kıyaslama yapabilir misiniz?
Pinartkz gulogretmen bülent bey ve pelin hanıma iyi diyorlardı ama ben kadın doktorda daha rahat ederim diye onu tercih ettim
gulogretmen Pinartkz ben Bülent bey’e gittim de bana soğuk geldi çok önemsemeyen tavır içindeydi pelin hanıma gitmeyi düşünüyorum onu merak ettim ama sitede randevu kısmında yer almıyor siz arayıp mı randevu alıyorsunuz?
ozgee14 doğu kemik renkli ultrason için aradım 4 bin tl dedi Boluda başka bu şekilde renkli ultrasonu olan var mı kızlar bebeğimi renkli görmek istiyorum ama bu fiyat çok yüksek geldi bana