Arkadaşlar merhaba gebeligimin başından beri folvimix folik asit kullanıyorum 11. Haftadayim umarım faydası oluyordur bilmiyorum ama insan önceden folik asit mi vardı diye de düşünüyor bı 😂benim asıl sorum şu doktor 12. Haftaya kadar kullan dedi de benim elimde biraz artacak onlar bitene kadar yine içsem nolurki sizce zararı olur mu 10 gün falan fazla içmiş olacağım