Merhaba, tam 7 haftalık gebeyim. Son 1 haftadır her gün az miktarda kahverengi lekelenme yaşıyorum. Progestan başlandı 1 haftadır kullanıyorum. Başka lekelenme yaşayanlar var mı? Yine de sağlıklı normal bir gebelik olarak ilerleyenler vardır umarım. Çok geriliyorum korkuyorum