Ben kimyasal gebelik geçirdikten sorna normal adet kanaması gibi birşey yaşadım sorna değerim 0 olduktan sorna doktor hiç bekleme demişti sornaki ay hamile.kaldim şimdi 4 aylığım doktorum vücudunda birşey yok değerler istediğim gibi beklemene değmez demsiti