ucbebelianne Kızlar vajinal mantar enfeksiyonu için kullanıp sonuç aldığınız fitil adını yazar mısınız? Doktor bir tane verdi sert hap gibi kapsül nefret ediyorum asla kullanamıyorum onu. Önceki gebeliklerimde kullandığım aklıma gelmiyor.
elaefem ucbebelianne merhaba iki hafta önce bende de öyle bşy oldu ama mantar kı bilmyrm idrar verince bakteri çıktı lökosit ler yüksekti.doktor haftam küçük oldugundan ilaç fitil felan vermedi.onun yerine sirkeli su kullandım her gün sonra tahlil verdim.çogu düzelmişti sadece bakteri olanda orta yazıyor şimdi
Deletedmom_657 ucbebelianne banada donaxyl verdi hap gibi bir ilac daha kullanmadim yarin basliycam ayni ilactan mi bahediyosunuz acaba
duygumfoca ucbebelianne Doktorum ilk Donaxyl verdi kullanamadım daha snra Gynofem verdi sadece iki yumuşak kapsül var bir gün koyup ertesi gün koymuyorsun üçüncü gün koyuyorsun ben faydasını gördüm enfeksiyon geçti ama bir hafta sonra tekrar başladı bende yine verdi doktorum
ucbebelianne elaefem benim 15 + 5 bugün doktora bir tane yazdımdım ama gyno Max daha kullanmadım dediğin gibi ama artık 4 aylığız Çarşamba randevu aldım inşallah bakalım ne diyecek
selma128 Merhaba bende vajinal enfeksiyon kaptim doktorum donaxyl verdi kullaniyorum akintim ve kotu koku gitti 6 tablet iyi geldi kullanisi beni korkutuyor sadece vajinal yoldan oldugu icin bide toz vermisti siya katip ic diye ikisi iste
ucbebelianne selma128 akıntı koku kaşıntı hayatta bu kadar kötü bir enfeksiyon geçirdiğimi hatırlamıyorum 🤦🏽♀️🤦🏽♀️ Çarşambaya randevu aldım bakalım
selma128 ucbebelianne dogrudur mutlaka gorunun enfeksiyon doguma Allah korusun bebege bulasma riski yada erken dogumu tetikleyebiliyormuş
elaefem Tomriscvn sirkeyi biraz su ile karıştırıp yıkayın biraz yakıyor ama düzenli bi hafta yapın geçiyor kaşıntı.siz de ne vardı tam olarak.
Tomriscvn elaefem Benimde beyaz sulu akıntım oluyor gebeliğin başından beri doktorda donaxly fitil verdi bide sirkeli su yap dedi
elaefem Tomriscvn idrar testi yaptırdınız mı enfeksiyon çıktı mı idrarda yoksa vajina da mı var mantar felan
Tomriscvn elaefem Doktora durumumu anlattım akıntın çoksa bunları yapalım dedi test önceden yaptırmıştım onda azıcık çıkmıştı tek toz antibiyotik kullandım