Kelebekkkk34 devlette yaptırdım bu ay ama küçük şehirde yaşıyorum. Eşim numuneyi özel hastanede verdi devlette bu kısım yapılamıyodu sadece. Ben daha önceden tüm tahlilleri rahim filmi vs yaptırdığım için başka herhangi bir şey yaptırmadım eşim de analiz yaptırmıştı daha önceden. Doktorum ekimde femara başlattı üç ay kullandım. İğneyi onun yazdığı reçeteyle aldım ama yine de ücret verdik. Özele de sperm yıkama için ücret verdik o kadar. Benim çatlatma iğnesinden sonraki gün oldu aşılamam çünkü araya hafta sonu girecekti doktorum geç kalırız diye beklemek istemedi. Ama büyükşehirlerde ve hastanelerde farklı olabiliyo buralarda okuduğum kadarıyla. Dediğim gibi iğneden sonraki gün işlem oldu 5-10 dklık acısız ağrısızdı, 15 dk yattım sonra eve gönderdi doktor, herhangi bi ilaç kullanmana gerek yok dedi. Burda pek çok kişide gördüm sonradan progeston ya da fitil kullananlar var ama doktorum bana gerek görmedi. Beklemedeyim haftaya teste gidicem inşallah