Serfiraz Kizlar 3 gün önce doğum yaptim. Aşırı sancı oluyor. Karnımın altı çok sertleşiyor. Normal mi? Ne zaman geçer?
aslhnkrts9 Serfiraz rahmin toparlanıyor diye oluyo o ağrılar benim lohusalık bitene kadar ara ara olmuştu ilk bir iki hafta daha sık ağrı yaşadım sonra geçti
su656 Serfiraz rahim toparlandığı için oluyor. Özellikle bebeğinizi emzirirken daha yoğun hissedersiniz. Bir süre sonra o sancı hafifliyor. Rahim tamamen toparlanınca da bir daha olmuyor.