hilalaselll4 bende ilk defa yaşadım inanın.. yanımdaki bayan uyardı beni bu doktor doğal gebeliğe bakmıyor diye bende asistanına sordum ve tek seferlik bakarız dedi iki saaat kapı önünde sıra bekledik ve doktor beni muayene etmedi odasına ultrason cihazı olmasına rağmen beni hastanenin genel ultrason bölümüne gönderdi orda da sırayı mart ayına veriyorlardı düşünün ben aylık kontrole gittim ve mart ayında ultrason 😂 benimde tepem attı gittim doktora evim uzak küçük çocuğum var kayınvalideme bıraktım rica etsem siz baksanız dedim ben size bakmam dedi gönderdi kgkdfkdlg şikayet etmeyi düşünüyorum bende..sizinde aklınızda bulunsun randevu alırken kadın doğuma bakana alın tüp bebek uzmanlığı olmasın kdkdkflg hayır ikisi arasındaki fark ne henüz anlamış değilim kadın hastalıkları ve tüp bebek uzmanı yazıyor odasında ama doğaş gebeliğe bakmıyor enteresan 🤔