rumi05 bu yüzden hayır demeyi öğrenmemiz gerekiyor onların alınması benim bebeğimin sağlığından önemli değil ayrıca kendilerinin zaten bilinçli davranması gerekiyor sevmek değer vermek illaki bebeği öpüp kucaklamakla olmuyor çok bebek sevmek istiyorlarsa kendi bebeklerini çocuklarını sevsinler bu konuda okadar hassasım ki hastayken asla kimsenin evine gitmem mesela çocuğu büyük olsun küçük olsun farketmez çünkü her bünye farklı ilk doğumumda 3 ay kimseyi eve almadım ikinci doğumum bide kışa denk geliyor kış bitene kadar kimseyi almam eve kusura bakanda bakabilir küçücük bir bebek bağışıklık sistemi gelişmemiş yoğun bakımlık olunca kimsenin düşünüpte vicdan yapacağını ya da bana destek olacağını sanmıyorum bilinçlenecekler ya da benimle bir daha görüşmicekler eşimin ablaları mesela çocukları hasta da olsa birbirlerine rahat rahat gidip gelirler çocuklar kış boyu hasta olur eşim sert bir dille uyardı hastayken ne bize gelin nede bizi çağırın dedi başlarda bişey olmaz ne olacak diyorlardı bu sefer çocuklarını acillerden çıkartmadıkları için anladılar olayı şimdi hastayken gelmiyorlar çağırmıyorlar tavrınız net olursa karşı taraf uyum sağlar sağlamazsa da dediğim gibi görüşmem yani kusura da baksınlar çok mesele değil