Merhaba kızlar gebeliğimin sekizinci haftasındayım influenza oldum acile gittiğimde kadın doğumcuya gözüktüm sorun yok dedi dahiliyeci cefdifix 600 mg antibiyotik verdi günde birkez bide parol içebilirsin dedi günde üçe kadar dün ateşim 38 seyrindeydi üç kez parol içtim antibiyotikten tedirginim kendi doktorumun asistanına da danıştım kullanabilirsin dedi ama sizde kullanan varmı yada bir sorum yaşayan yaşamayan🙏