Kızlar merhaba şuan 36 haftalık hamileyim Hatay’da yaşıyorum. Ama doğum için haftaya memlekete gitmeyi düşünüyorum 2. Kez sezeryan olacağım ilk sezeryanımı 4 sene önce olmuştum. Memlekette 6. Haftada ve 15. Haftada şehir hastanesinde kaydım var ondan sonra bir daha hiç gitmedim. 37 haftalıkken gittiğimde beni alırlar mı ? 15. Haftada kontrole gittiğimde doktoruma sormuştum 36 37 haftalıkken gelsem beni kabul eder misiniz diye o da planlı sezeryan doğum artık devlette yasaklandı önce normali deneriz sonrasında olmazsa sezeryana geçeriz dedi. Ben planlı sezeryan istiyorum eşimin işi benim işim ilk çocuğumun belli bir düzeni derken aklım çok karışık bu haftalarda şehir hastanesine gidip planlı sezeryan olan var mı