Saat 15 gibi islaklık hissettim akıntimi degilmi anlayamadim yarim saat sonra tekrar islaklik hissrttim ebeyi arayip sordum herkeste farkli oldugunu kimimin sızıntı şeklinde kiminin bianda suyu geliyormus neyse 2 saat gecti gene islaklik oldu bu sefer kanda gelmsti hastaneye gittik saat 18 cati muaynesi yapildi 2 cm acikligim vardi saat 20 sonra yavas yavas agrilar cogaldi en kotu yani surekli nst bagli olup alttan muayene edilmesi oldu benim icin saat 22 den sonra sancilar cogaldi cidden cok zormus ama Allah güç veriyor once 3 sonra 5 en son 7 cm acikligim oldu sabah 6 da ikinma geldi buyuk tuvaletim geldi gitmem lazim dedim ebe bebek oldugunu soyledi ikinma istemsizce ve ust uste gelmeye basladi ebe alttan yardimci oldu bebegin onunu aciyordu nefes kontrolu yapmam icin ikinmam icin bana yol gosterdi sonra bian dogum haneye goturuldum ve bi ebe karnima bastirdi doktor ve bi ebe altta bebege yol aciyordu 3 ikinma ile bebegim dogdu oan oyle bi rahatlafimki yeniden dogmusm gibi bebegimin sesini duyunce dunyalar benim oldu daha sonra plesenta cikarildi benim surecim biraz uzun gecti ama dogum ani cok kolay oldu en zorlayan yeri sancilarin tum geve olmasi oldu bebegimle cok iyiyiz suan darisi tum kadinlara 🌸🌸🌸