Zynpdrgn 33 haftalığım bi kaçgündündür alt karın bölgem çok sancılanıyor doğrulamıyorum hareket edemıyorum sancılar mahfetti beni yalancı sancı dedikleri bu mu ilk gebeliğim bunlar normal mi bu haftalarda sizde durumlar nasıl gebeliğnizi nasil geçiriyorsunuz
Zeynebrima Zynpdrgn benimde 35. Haftam ve bel ağrılarım başladı nst de zaten çok az ağrı çıkmıştı 🙄🙄 inşaAllah yavrularımız vaktinde sağ sağlim gelir
dml33 Zynpdrgn bnde 31 haftaligim kasiklarim agriyo ama cocuk biyere falan toplanmio kasilma deil herhalde rahim kendini hazirliyo olabilir
Polo Zynpdrgn bende sancı deil de kasılma gibi aniden taş gibi olup ağırlık binmiş gibi sonra aniden gevşiyorum. Eğer dışarda yürürken oluosa çok zor oluo bi kaç saniyede sürse
Sennu 35 e girdik benimde dün gece sürekli bi kasılma gibi rahatsız edici şeyler oldu uyku uyuyamadım doğru dürüst son haftalar normal herhalde :/