İlk çocuğumda lansinoh biberon kullanmıştım bukez farklı bi biberon kullanmak istiyorum. Emzikte chiccoydu. Bana önerebileceğiniz çok memnun kaldığınız biberon ve emzik önerileriniz? Uzun ömürlü olursa sevinirim. Mesela bazı emzikler var ilk 3 aylık sonra değiştirmen gerekiyor vs. Daha çok 0-6 ay olursa iyi olur.