Kızlar 7 haftalık hamileyim. geçen gün migrenim tuttu ağrı kesici almamak için bir sürü yöntem denedim sonra evde böyle mentollü krem olarak tek bengay vardı. Eşim 2-3 defa alnıma ve enseme onu sürerek masaj yaptı. Aklıma hiç gelmedi kremin zararlı olabileceği. Ama şimdi araştırınca içindeki maddelerden dolayı gebelikte kullanılmaması gerekiyormuş. Çok korkuyorum sizce bebeğime zararı olmuş mudur 😥😥