Merhaba 37+6 haftalık hamileyim bugün ise kontrol için gittiğim hastanede doktor bebeğimin bacak boyunun kısa olduğunu söyledi beni riskli gebelik uzmanına yönlendirdi oda aynısını söyledi bacak boyunun 33 haftalık olduğunu doğumdan sonra değerlendirilir dedi genetik olabileceğini söyledi ama ben yinede endişelendim çünkü down sendromlu olacağını vs söyledi ama kendi doktorum hiç bişey demedi sadece riskli gebelik uzmanı söyledi cumartesi gününe sezeryan için gün verdiler 4 gün daha bekletelim dedi daha önce sizlerede doktor böyle bişey dedimi bilgisi olan yazabilirmi