mombeti Daha yenı gebeyım devlette doğum düşünmüyorum. Bursa da Memnun kaldığınız ve ücreti çok uçuk olmayan yanı Pembemavı Acıbadem gibi pahalı yerleri istemiyorum. Memnun kaldıklarınızı söyler misiniz.?