ecmel_vera 14 hafta gebeyim doktorum erkek dedi değişme ihtimali var mi ? 😔 ben kız olsun çok istiyordum
Deletedmom277 ecmel_vera Olabilir tabii 6.Ayda değişen gördüm burda ayrıca Allah'ın gücüne gider söyledikleriniz. Şükredin ki bir evladınız olacak kız olupta hayırsız olacağına erkek olup hayırlı bir evlat olur ayrım yapmayın
Candaan ecmel_vera canim benim 11×5 te erkek demişti ve 14.haftada erkek olduğu kesinleşmişti yani anlıyacağın değişmedi bizde
Hapyy ecmel_vera genelde değişmez 14. Haftada ise biraz zor. Benimde oğlum var banada 13. Haftada erkeğe benziyor dedi sağlıkla gelsinler üzülmeyin herşeyin başı sağlık. Değişir diyede ümütlere kapılmayın değişen genelde az çıkıyo
honey ecmel_vera Eğer doktorun cihazı kaliteliyse doktorda tecrübeliyse değişmiyor heralde. Bana doktorum 12.haftada kıza benziyor demişti ama içimde hep erkek hissi vardı, 16.haftada gittim değişmemişti, kızdı. Yanlış hissetmişim demekki :)
Bsyldrmdlk Benimde 13+5 te erkek dedi ama içim rahat değil niyeyse bi dahaki ayın başında kontrolüm var tekrar bekleyeceğim.
Candaan ecmel_vera canim arkadaşımda 12.haftasında kız demişti ama 13.haftasında erkek dedi ve şimdi 23 haftalık halada aynı erkek Önemli olan sağlıklı hayırlı olmaları
Ezgiaydinn35 ecmel_vera allah evlat vermiş bir de cinsiyet seçiyorsun pes allahın gücüne gider sağlıklı hayırlı evlat dile hep annelik içgüdüsü nasıl böyle düşündürüyor pes ...