Biranneadayi4 merhaba öncelikle geçmiş olsun
Ben 3 kez geçirdim bi çok doktor önemsemedi 3 normal vs dedi her doktor kafasına göre gençsin vs dedi ya da gerekli gereksiz birsürü test istedi. Özel devlet çok para ve zaman kaybettik gerçekten.
Biz eşim için sadece sperm testi verdik ben rahim filmi çektirdim ve genetik test verdik hafif pıhtılaşma çıktı.
En son Dr Seyfettin Özvurala gittik liv hospital ulus da Allah razı olsun kendisinden sebebinin Pcos kaynaklı olduğunu söyledi. Yumurtalama kaliteli olmadığı için döllenme de kaliteli olmuyormuş ve tutunmuyormuş yani bendeki problem bu şekildeymiş
Tedavi olarak yumurta geliştirici ilaç ve yumurta takibi yapıldı çatlatma iğnesi ile ilk seferde sonuç aldık çok şükür 🙏
Rabbim tez zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin sana ve isteyen herkese 🌸